TotalMedia Theatre 6.5.1.150リリース

 DVD、Blu-ray再生ソフトのTotalMedia Theatreがアップデートされました。リリースノートは以下。

NEW FEATURES:
01. Compatible with Windows 8.1
02. Supports 4K video playback
03. Supports Blu-ray disc playback over Miracast
04. Adds anti-shake feature to SimHD
05. Improved auto-refresh rate changing
06. Supports Media Center plug-in default language
07. Supports Intel Haswell

BUG FIXES:
01. Fixed YouTube download issue
02. Fixed Media Center crash issue when switching Resume DVD option

 現行特に問題ありませんでしたが、アップデートはしておきました。というか前のバージョンの6.0.1.123をアンインストールしてから最新バージョンのフルパッケージをインストールしなおしましたが、ライセンスはそのまま引き継がれました。入手はこちらから。